pondělí 18. července 2016

Easy breakfast | RECIPES

''Snídaně, základ dne.''

Snad nejsem jediná, co tuto nejdůležitější část dne někdy nestíhá. I když bych se nad snídaní chtěla někdy pozastavit, nejde to, protože většinou nestíhám (haha, ale na štěstí příjdu včas).

Jsou prázdniny a to je u mě čas pro (téměř) dokonalé snídaně. Mám pro vás pár tipů spolu s recepty. Snad zkusíte něco jiného, než třeba chleba s máslem a oblíbeným sýrem.


Jogurt s osvěžujícím ovocem

Na tomto jídle mě nejvíc baví to, že si do něj můžete přidat cokoliv, co chcete. Já jsem použila jogurt, smíchaný s domácí borůvkovou marmeládou a vrstvila s ovocem z naší zahrady (kromě broskve). Jak už jsem zmiňovala, můžete dodat co chcete, třeba kokos či vločky.



Můj oblíbený Sladký kuskus

Pokud nemáte staženou aplikaci Fit recepty, děláte velkou chybu. Díky ní jsem se dozvěděla o plno skvělých receptech a jedním z nich je i tento.

Budete potřebovat věci, co má snad každý doma. (ovoce si můžete volit jaké chcete)
Na 4 porce-
200g celozrnného kuskusu
50g sušených meruněk
200g rozinek
50g strouhaného kokosu
50g lískových ořechů
2 lžíce agávového sirupu
100ml smetany Oatly
1 lžička skořice

Kuskus zalijte vroucí vodou a nechte odstát pod pokličkou. Meruňky a rozinky zalijte vroucí vodou a nechte nabobtnat. Můžete si takto připravit více ovoce uchovat několik dní v ledničce pro pozdější použití. Smíchejte smetanu a sirup. Kuskus, rozinky, meruňky(můžete pokrájet), ořechy, kokos a skořici přimíchejte ke kuskusu. Přelejte směs ze smetany a sirupu. Na konec jsem ještě dozdobila rybízem.

Chutná vám jako mně?




Pudink s lesním ovocem


Nikdy jsem nezkoušela domácí pudink, pouze ze sáčku, no a teď jsem se odvážila zase díky aplikaci Fit recepty.

Budete potřebovat-
Na 4 porce
500ml sójového mléka (nebo jiného)
2 lžíce škrobu
4 žloutky
1 lžička vanilkového extraktu
2 lžíce medu
100g ovesných vloček
1 lžička kokosového oleje
1 lžička skořice
200g čerstvého lesního ovoce


Z mléka odlejeme 150 ml do hrníčku a k němu přimícháme žloutky, vanilkový extrakt, med a škrob. Směs v hrníčku pečlivě promícháme, aby se netvořily hrudky. Zbytek mléka přivedeme na středním plameni v rendlíku k varu. Poté vlijeme do horkého mléka obsah hrníčku a mícháme do zhoustnutí Dáme stranou z plotýnky Vezmeme si nepřilnavou pánev, rozehřejeme na ní kokosový olej, přidáme ovesné vločky a restujeme cca 5 minut. Do připravených 4 skleniček vrstvíme pudink, ovesné vločky a umyté lesní ovoce. Pokud nechceme pudink konzumovat hned, posypeme ho vločkami až těsně před podáváním.

Všechny borůvky už jsme snědly, a tak jsem musela vyndat z mražáku. Jenže to bych nebyla já, kdyb se mi nestalo něco špatného. Místo borůvek jsem rozmrazila (jestli znáte) jeřáb a všimla jsem si toho, až jsem smíchala ovoce s jogurtem. Chuť se trošku zkazila, ale i tak mě od tohoto pudinku neodradila.


Btw. Četl někdo z vás tuto knížku? Jak se vám líbila? 






Jaké máte nejraději snídaně vy?


    Žádné komentáře:

    Okomentovat