středa 4. listopadu 2015

MINI HAUL/Sinsay, simplysay.cz

Krásný podzimní den! Dnes jsem si pro vás připravila MINI HAUL. Chtěla jsem ho udělat za měsíc Říjen, ale myslím, že jsem si nic nekoupila, možná jen nějaké drobnosti, ale už opravdu nevím.
Ve čtvrtek jsem byla v Šantovce (nákupní centrum v Olomouci) s kamarádkami v kině na filmu Fakjů pane učiteli 2. Byla to premiéra a jeden z mála filmů, u kterého se mi víc líbil díl 2 než 1. Určitě tento film doporučuji! Po tom, co film skončil jsme ještě šly do různých obchodů. Já jsem si koupila tři věci v Sinsay, jinde mě nic moc nezaujalo, nebo jsem už neměla peníze. Tento obchod je jeden z mých nejoblíbenějších, protože jsou tam opravdu hezké věci za poměrně malou cenu.

Prvním kouskem je šála. Miluju šály, nejenže krásně zahřejí, ale jsou i krásným doplňkem. Na foťák mi nešla zachytit její krásná barva. Je burgundy, ale na fotkách vypadá jinak než ve skutečnosti, zhruba tak jako na druhé fotce.




Další věcí jsou trička, mám asi jen dvě, ve kterých chodím do školy a na veřejnost, jinak skoro v celém mém šatníku najdete jen trička na doma, tílka a svetry. Pro mě jsou na prvním místě jednoduchá trička, žádný nebo jen malý nápis. Na nějaké obrázky moc nejsem, aspoň ne moc výrazné. Natrefila jsem na dvě trička, které jsem si hodně oblíbila, hlavně proto, že jdou krásně kombinovat.



Taky tak milujete svíčky? Já strašně! Hned jsem si pořídila tři ze stránky www.simplysay.cz, které krásně voní. Vždy si z těch svíček oddělám víčko, odejdu z pokoje a za sebou zavřu dveře. Když se potom vrátím, tak všude cítím tu příjemnou vůni.
První dvě jsou značky Price's a ta poslední Village Candle, která má navíc dva knoty a když je zapálím, tak to vypadá opravdu hezky. Strašně jsem si tyto svíčky oblíbila!




Ještě pro vás mám vysvětlení. Tento post měl vyjít už v neděli, ale stal se takový problém. Když jsem zmáčkla tlačítko Publikovat, napsalo se mi, že se to jen uložilo. Po tom, co jsem to párkrát zkusila jsem chtěla obnovit stránku, myslela jsem, že to pomůže. Jenže ono se to neuložilo a měla jsem tam jen to, co jsem psala už v sobotu, ale toho nebyla ani čtvrtina. A až dnes jsem měla čas dodělat tento post a jsem ráda, že už nebyli žádné komplikace. I přesto doufám, že se vám tento haul líbil. Těším se na vás příště a zatím ahoj!

2 komentáře: