středa 15. července 2015

Me and holidays?

Ahoj, dnes jsem tady pro vás  novým příspěvkem ve kterých se rozepíšu o prázdninách.

Určitě to znáte, sotva začaly prázdniny a pokud jste hned nejeli na žádnou dovolenou tak sedíte doma a většinou se nudíte, protože vaši kamarádi nemají čas. Já to tak mám skoro pořád, ale aspoň mám čas na sebe i rodinu a pořádně se je snažím využít.

Dám vám pár tipů co dělat při takových dnech.
1. Pokud máte sourozence tak si určitě někam vyjeďte. Třeba na kole, na nákupy..-toto se sice vztahuje i na rodiče, ale skoro všichni chodí do práce
2. Udělat si nějaký piknik třeba u vody a relaxovat-je dost možné, že u mě na blogu uvidíte nějaké recepty
3. Rozhodně sportovat! Tím nic nepokazíte
4. Jít si zaplavat. Myslím, že to baví snad každého
5. Jet do nějakého kempu

No a to by byly asi všechny věci co mě teď napadly, ahoj


Žádné komentáře:

Okomentovat